DVD-salg!

tirsdag 28. februar 2012

Jeg hater så inderlig å kvitte meg med ting. De samler seg opp, for det kan jo være jeg får bruk for dem en gang! Men nå var det på tide å renske ut de bøkene og DVD-ene jeg ikke egentlig bruker, fattig eks-student som jeg er for tiden. Bøker og div. blir lagt ut i morgen eller overmorgen, siden de tar litt lenger tid å gå gjennom, men listen over DVD-ene er under.

Samtlige er svært pent brukt, de fleste av disse bare én gang, og har ikke riper. Grunnen til at disse selges er at jeg har dem i en annen utgave, fordi de var bra men ikke helt min smak, fordi jeg rett og slett aldri har fått tid til å se dem, og så videre. Alle koster 50,- med mindre det står noe annet ved tittelen. Håper noen kunne tenke seg å kjøpe!

Filmer:
Harry Potter og Føniksordenen
Harry Potter og Ildbegeret
Happy Feet
Varg Veum: Din til døden
Fritt Vilt II
Fame
Eragon
Deja Vu
De andres liv
Blood Diamond
Bandidas
Arn - Riket ved veiens ende
King Kong
The Last Samurai
Mamma mia!
1492: Conquest of paradise (kr 30,-)
V for Vendetta
Vinden som ryster kornet
Twilight (film 1)

Konserter:
The Corrs: Live at Lansdowne Road
The Corrs: Live at Royal Albert Hall

Trening:
10 Minute Solution: Dance your body thin
10 Minute Solution: Hip Hop Dance Mix
Inch Loss Pilates (70,-)
Aerolates (70,-)
Power of Pilates (70,-)
iForm: Indre harmoni og balanse (70,-)
iForm: Tøy ut og slapp av (70,-)

Porto kommer i tillegg, med mindre du bor i Bergensområdet så vi kan møtes og jeg kan overlevere filmene personlig.

Send meg gjerne en e-post på ciuva (at) hotmail.com om du vil kjøpe noen!

Bøker blir lagt ut i morgen eller overmorgen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.