It's Monday! What are you reading?

mandag 25. juni 2012

I følge bloggen min har jeg ikke skrevet et mandagsinnlegg siden slutten av mars. Med unntak av en uke eller to der jeg var for dårlig til å blogge noe særlig har det vært så som så med lesingen, og jeg har dermed ikke hatt noe å skrive mandagsinnlegg om. Men nå! Nå leser jeg igjen, og det var som vanlig Pratchett sin fortjeneste.

Bøker jeg leste forrige uke:
Terry Pratchett: Eric
Sarah Rees Brennan: Demon's Lexicon

Bøker jeg anmeldte:
Ingen. Men nå er det ferie, og da kan det fort forandre seg.

Bøker jeg leser nå:
Kathryn Stockett: The Help (en helt annen type bok enn jeg pleier, men liker den veldig godt så langt)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Kathryn Stockett: The Help
Terry Pratchett: Moving Pictures

Skriveoppdatering
Måtte bare ha med et avsnitt om dette også. For nå skal jeg nemlig begynne på andreutkastet (plottendringer og planlegging mellom utkastene er dermed "ferdig" - i hermetegn fordi det nok aldri blir helt ferdig i mine øyne, men ferdig nok) og er fryktelig spent på det. Jeg har ikke kommet så langt som til faktisk å begynne på andreutkastet på en god del år, og gleder meg.

6 kommentarer:

Anonym sa...

The Demon's Lexicon hørtes utrolig spennende ut, den fikk jeg lyst til å lese :-)
Og så hørtes det spennende ut med andreutkast! Jeg ønsker deg lykke til!

Gråbekka`s Blogger sa...

Kathryn Stockett, The Help har jeg også lyst å lese en dag:) Virker som du har hatt en bra uke og lykke til med andreutkastet:) Ha en videre fin leseuke!:)

Unknown sa...

Takk for det!

Anbefaler virkelig Demon's Lexicon, det var en positiv overraskelse for min del :)

Unknown sa...

Så langt virker den veldig bra - og så er det jo et viktig tema.

Takk for det, ha en fin leseuke du også!

Cicilie sa...

YAY, du likte den!!! Hele serien kan virkelig anbefales :D

Cicilie sa...

Flott at du likte Demon's Lexicon. Hvis du trenger å låne de to oppfølgerne er det bare å gi beskjed ;)

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.