Hold av 21. februar!

fredag 29. januar 2010

Så kom det endelig, det innlegget jeg skulle skrive for en uke siden. Innholdet er kort og enkelt: hvis du bor i Bergen, så hold av 21. februar. Hva er det som skjer da?

Jo, dansegruppen min, Irish Dance Company, skal vise frem forestillingen Ten Years of Irish i Grieghallen. Det er en jubileumsforestilling i anledning gruppens tiårsjubileum, og billetter kan kjøpes på Billettservice (200,-). Du kan også se vår hjemmeside, www.celtic.no, for mer informasjon om showet og gruppen generelt.

For de som ikke har hørt meg snakke om dansingen i tide og utide driver vi altså med irsk dans, derav navnet. Hvis jeg nevner show som Riverdance og Lord of the Dance begynner det kanskje å ringe en bjelle hos de fleste. Gruppen har som sagt drevet med dette i 10 år, og har satt opp en forestilling tidligere (Inis Ealga). Vi har også fått hjelp av kjente instruktører fra Irland, så dette tror vi blir bra :)

- Har du lyst til å se irsk dans?
- Har du aldri sett irsk dans før, og vet knapt hva det er, men har lyst til å vite mer?
- Har du lyst til å se hva jeg/vi har drevet med de siste årene?
- Mangler du noe å gjøre den 21. februar?
- Er du glad i dans?
- Har du lyst til å se noen du kjenner på en scene? ;)

Stemmer minst ett av punktene ovenfor (eller uansett!) så kom da vel!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.