En ting jeg har lært...

fredag 12. november 2010

Den siste uken har jeg skrevet bok. Jeg har jobbet hardt, de dagene jeg har hatt tid, og har lært en ting...

Ikke skriv romantiske scener når du:

a. er overtrøtt
b. skal skrive flest mulig ord på kortest mulig tid
c. ikke klarer å finne riktig ord til å beskrive noe
d. bare vil gå videre, og ikke er humør til slike scener i det HELE tatt.
e. har en tendens til å sette inn morsomme kommentarer mens du skriver som et resultat av punkt a-d (eller alle).

Hvis du kjenner deg igjen i absolutt alle punktene har du et problem. Og du har mye halvmorsomt og direkte tåpelig å lese gjennom når tiden kommer for å redigere det.

Nei, nå har jeg ikke tid til å skrive mer her. Jeg må skrive inn et par mord før jeg legger meg :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.