Sendt avgårde

tirsdag 2. november 2010

Jeg er litt ødelagt i kveld. I hele dag, og i nesten hele går, har jeg jobbet som en helt med oppgaven. Jeg måtte sende inn et utkast til veilederen min senest i dag. Siden jeg ikke er sikker på om jeg har funnet ut noe fornuftig eller ikke, måtte jeg bli ferdig med i hvert fall deler av diskusjonsdelen, så jeg har ikke gjort noe annet enn å jobbe med oppgaven i dag.

Jeg fikk ikke engang med meg at det var den nye på jobb som skulle jobbe i dag, ellers hadde jeg vært der nede og skrevet. Enda jeg laget vaktlisten selv for bare noen dager siden. Stakkars, jeg håper ikke hun trodde jeg var sur på henne eller noe. Bare litt stresset...

Uansett. Jeg har ikke fått ferdig hele utkastet, og er bare halvveis i diskusjonsdelen, men enten det er sånn eller sånn: Jeg har skrevet/redigert 51 sider i løpet av de siste to dagene, og har ENDELIG fått sendt inn noe til veilederen min. Fryktelig skummelt, egentlig - dette er faktisk det første jeg har skrevet som hun har sett. Eller kommer til å se, hun sjekker sikkert ikke jobb-e-posten sin så sent. Jeg er veldig, veldig, veldig spent på hva hun kommer til å si, men fremfor alt veldig lettet over endelig å ha fått levert noe.

Nå blir det frozzenpizza, godis og Sims-spilling resten av kvelden, og i morgen har jeg bestemt meg for å ha oppgavefri. Da er det skriving med de andre WriMoene i Bergen etter jobb, noe jeg gleder meg veldig til. I fjor fikk jeg aldri vært med på noe skrivetreff. Så blir det redigering av resten av oppgaven etter det.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.