To dager...

mandag 30. mai 2011

To dager, bare to dager, og så er tre år med masteroppgave og stress og bekymringer og tusen ting som burde gjøres offisielt over. Nå som presentasjonen jeg skal ha på onsdag begynner å ta form og bli bra nok har jeg (delvis) gått fra å grue meg til presentasjonen og muntlig til å glede meg til alt er over. Samtidig blir det litt rart. Det har jo tatt veldig mye lenger tid enn det offisielt skulle, men sluttproduktet ble jo bra. Jeg så den ferdig trykte oppgaven hos veilederen min og det ble stilig, selv om jeg oppdaget en del formateringsfeil som jeg ikke fanget opp ved gjennomgangen. Jaja. Nå står siste rest av presentasjonen for tur, og så er det full fart med forberedelser hos E. i morgen. Takk og lov for at jeg slipper å sitte hjemme alene med nervene mine :)

Jeg har lest en del bøker i det siste, men regner ikke med at jeg kommer til å få skrevet noen omtaler før til helgen eller begynnelsen av neste uke. Det irriterer meg bittelitt, for det var veldig bra bøker som jeg knapt kan vente med å fortelle dere om, men for en gangs skyld har jeg prioriteringene i orden.

Snakkes når jeg ikke er student mer :)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Lykke til med presentasjon! :)

Unknown sa...

Takk skal du ha!

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.