It's Monday! What are you reading?

mandag 5. desember 2011

Jeg tok meg for en gangs skyld fri i helgen, og har fått lest veldig mye mer enn jeg trodde. Jeg regner ikke med at jeg får lest særlig mye denne uken, men jeg har bare to bøker igjen på leseutfordringen min (hurra!), så det gjør egentlig ikke så mye.
Bøker jeg leste forrige uke:
Adrian Tchaikovsky: Blood of the Mantis
Trudi Canavan: The Magicians' Guild
Andrzej Sapkowski: The Last Wish (egentlig en novellesamling, viste det seg)
Mark Lawrence: Prince of Thorns


Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Ingen, faktisk. Jeg har planer om å komme sterkere tilbake med anmeldelser litt etter jul, når jeg får lest noen av bøkene om igjen.

Bøker jeg leser nå:
Brandon Sanderson: Elantris (hvis resten av boka lever opp til begynnelsen skal jeg definitivt lese mer av denne forfatteren!)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Brandon Sanderson: Elantris, samt helst én bok til, men det kommer helt an på om jeg faktisk får den jeg har tenkt å lese i posten i tide... Mulig det blir Iron Jackal av Chris Wooding. Hvis jeg får tid.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.