Akkurat nå...

torsdag 9. september 2010

Akkurat nå...

- Holder jeg på med de første setningene i det nye utkastet til masteroppgaven min. Det vil si, jeg oppdaget akkurat at jeg hadde skrevet dem tidligere. Så nå holder jeg på å prøve å få frem avsnitt nummer fire. Jeg har ikke klart å slappe av på flere dager, så nå var det på tide å ta ordentlig fatt igjen... tatt i betraktning at jeg egentlig skulle vært ferdig med dette utkastet allerede. Jaja. Veilederen min får finne seg i å vente på meg. Det er hun vant til...

- Holder jeg på å lese Fyrvokteren av Camilla Läckberg. Jeg trodde bøkene hennes var overvurdert, men jeg lånte alle bøkene av mamma i sommer og slukte dem så fort jeg overhodet klarte å lese. Nå har jeg endelig fått låne den siste av mamma OG er ferdig med de andre bøkene jeg har holdt på med, så nå står den for tur.

- Holder jeg så smått på med Å. sin overraskelse igjen. Ja, den som hun egentlig skulle få som adventskalender i fjor. Det er visst ikke bare veilederen min som er vant til å vente på meg... Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, sies det, så vi får håpe at Å. synes det. Sånn helt personlig vil jeg gjerne få den ferdig også, siden jeg jo ikke kan snakke om den før det. Jeg gleder meg! (Unnskyld, Å., jeg kunne ikke dy meg. Du får heller ta igjen ved å mase litt)

- Er det to dager til danseoppvisning. Jeg gleder meg faktisk! Jeg gleder meg til trening i dag også, til og med. Jeg tror jeg har funnet tilbake til en hittil sviktende motivasjon, noe som jo er helt fantastisk. Kanskje det har noe med å gjøre at jeg har blitt litt treningsnarkoman i det siste, men likevel har klart å unngå å overdrive. Som for eksempel å ikke trene mer enn en gang om dagen, og ikke trene akkurat det samme flere dager på rad. Ellers gleder jeg meg til neste lønning - da skal jeg kjøpe DVD-settet som følger etter de treningsDVDene jeg holder på med nå. De heter Ultimate Results, og det er en helt merkelig følelse å skulle ha noe som er for viderekomne. Men jeg kjenner at jeg kommer i stadig bedre form og blir stadig sterkere. Det er gøy!

- Har Garage, som er i samme bygg som hotellet jeg jobber i, 20-årsjubileum. Jeg føler jeg burde si noe sånt som at det var jammen fint, og hurra, og alt det der. Men faktum er at jeg skal si hurra når uken er over og jeg slipper å høre trommer hele døgnet.

- Er jeg sur på Lånekassen. De har utvidet behandlingstiden på søknaden min med to uker, så snart gir jeg opp å vente. Jaja... Når det går fort med dem, så går det vanvittig fort, men når det ikke gjør det, så går det så INNMARI sakte!

- Har jeg glemt de andre punktene jeg skulle skrive. Jeg kommer vel på dem etter hvert...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.