I gang!

søndag 19. september 2010

I dag har jeg endelig smadret skrivesperren og fått ordene ned på skjermen. Jeg skrev omtrent en side på jobb i dag (det var stille), og har satt meg ned for å skrive nå. I hvert fall tilsvarer det en side når jeg har riktig linjeavstand. Den ferdige teksten skal ha en linjeavstand på 1,5, men jeg klarer ikke å skrive med så stor linjeavstand - jeg føler bare jeg mister oversikten. Uansett er jeg i gang! Det beste er at jeg faktisk er fornøyd med det jeg har skrevet.

Når det er sagt, så har jeg oppdaget hvor mye lettere det er å jobbe med widescreen. Da kan man jobbe med flere dokumenter på en gang uten å måtte minimere og maksimere i hytt og pine - man kan bare rett og slett ha dem i tilsvarende full størrelse ved siden av hverandre. Praktisk!

Ellers er det en fyr på jobb nå som, etter først å ha vært virket veldig grei, har oppført seg som en skikkelig drittsekk mot min kollega fordi hun ikke ville bli med ham ut, og nå har han begynt å være unormalt hyggelig mot meg. Tror han ikke at vi som jobber der faktisk snakker sammen? Jeg aner ugler i mosen... Ikke at det er noe galt i at noen er hyggelig mot meg sånn sett, forutsatt at det ikke er baktanker med det, men... Tja.

Eller er det nå jeg ikke skal klage? Jaja. Hvem vet. Nå skal jeg i hvert fall skrive oppgave, og så skal jeg se om jeg kan finne på et eller annet (hva som helst) før jeg skal legge meg. Rastløs? Jeg? Hva for noe?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.