Bare noen dager igjen

fredag 17. desember 2010

Nå har jeg unnagjort den første av tre arbeidsdager før juleferien endelig begynner, og nedtellingen har begynt. Ikke at jeg teller ned så voldsomt, men deilig blir det åkke som. Bare jeg husker alt jeg skal ta med... På tide å begynne med den sedvanlige pakkelisten min.

Jeg gleder meg noe vanvittig til jul i år. Ikke bare kommer alle søsknene mine hjem, men E. skal også være hos oss, og det blir første jul med tantebarnet mitt også. I tillegg kommer det hund i hus - med andre ord blir alt som det skal. Jeg har bare opplevd én eneste jul uten hund i hele mitt liv, så det blir fint.

Når det gjelder planer for julen har jeg ikke så mange, sånn utenom de faste juletradisjonene. Jeg skal få til en joggetur eller to eller tre med S., og så blir det nok en god del turer med hunden til T. og E. Jeg skal få gjort litt på oppgaven også (evig optimist, vet dere), og så blir det MYE lesing. I tillegg til bøkene jeg tar med meg hjem fant jeg en del krimbøker jeg ikke har lest før i bokhyllen hjemme, så de skal jeg også lese. Ellers blir det kanskje en handletur i romjulen, litt for mye snop og så skal jeg forhåpentligvis klare å holde treningen ved like.

Har dere noen planer for julen?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.