It's Monday! What are you reading?

mandag 7. november 2011

Det er NaNoWriMo-tid, og det betyr minimalt med lesetid. Eller, den lille tiden som er igjen etter all jobbingen (12-timersdager nesten hver eneste dag, jippi...) blir brukt til skriving. Men litt får jeg da lest, takket være en halvtimes busstur hver morgen og kveld.
Siden jeg glemte å lage innlegg forrige mandag er dette for de siste to ukene.

Bøker jeg leste forrige uke:
Kristin Cashore: Graceling
George Mann: The Immortality Engine

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Markus Zusak: The Book Thief
M.D. Lachlan: Wolfsangel
Eugenia Kim: The Calligrapher's Daughter
Qiu Xiaolong: Mandarinkjolen

Bøker jeg leser nå:
George Mann: Ghost of Manhattan

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
George Mann: Ghost of Manhattan
Kristin Cashore: Fire

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.