It's Monday! What are you reading?

mandag 28. november 2011

Da er konferansen også overstått. Tromsø var et veldig fint sted, og jeg er virkelig glad jeg reiste, men fy søren så sliten jeg er!
Som forutsett ble det ikke akkurat mye lesetid (hadde vel litt i underkant av en time ledig tid totalt per dag) men så stappfullt som hodet mitt er akkurat nå er jeg ikke sikker på om jeg hadde orket å lese uansett.


Bøker jeg leste forrige uke:
Kat Richardson: Poltergeist

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Robin Hobb: The Dragon Keeper
N.K. Jemisin: The Hundred Thousand Kingdoms

Bøker jeg leser nå:
Adrian Tchaikovsky: Blood of the Mantis

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Adrian Tchaikovsky: Blood of the Mantis
Kat Richardson: Underground

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.