Det er godt med det som er gjort...

tirsdag 25. januar 2011

Det er visst tiden for frekvente blogginnlegg. Jeg tror det er lenge siden jeg faktisk har postet hver dag, og jeg kjenner jeg må holde meg selv tilbake litt. Skrivekløen tar meg av og til.

I dag har jeg blitt ferdig med grunnarbeidet til oppgaven. Alle de ørten (ca 100) verbene som måtte sjekkes og dobbeltsjekkes før jeg kunne gå videre er unnagjort, og nå skal jeg ta meg en dag fri før jeg begynner å samle trådene.

Ellers oppdaget jeg nå at jeg ikke har noen flere bøker jeg ikke har lest i bokhyllen min. Vanligvis er det litt deilig, men nå er det litt kjedelig. Jeg tenkte at det å ta en tur til Norli og faktisk kjøpe noe er en passende måte å feire oppgave-fremskrittene på, og jeg har skrevet ut en hel liste med bøker jeg skal kjøpe i løpet av året. Stakkars lommebok! De fleste skal riktignok kjøpes i London, men likevel...

I går var jeg ute og jogget igjen. Jeg skulle egentlig bare ta meg en runde rundt Tveitavannet pluss litt til (jeg kommer liksom ikke i gang før jeg er nesten rundt uansett), og så tenkte jeg at jeg kunne ta den veien ned mot Brann Stadion som jeg jogget sist. Meen så skulle jeg bare litt til, og så var jeg plutselig langt forbi stadion, uten at det gikk noen sideveier dit jeg skulle. Så jeg endte helt nede hos legen min i Bjørnsonsgate, jogget opp til Haukeland igjen og så hjem langs Nattlandsveien. Det tok en og en halv time, og jeg forbrant 960 kalorier (jeg elsker pulsklokken min!). Gjett om jeg var sulten da jeg sto etterpå og skulle lage middag! (Deilig risotto som jeg har lært av Å.) Jeg ble ganske overrasket over at jeg ikke var støl i dag - sist gang kunne jeg knapt gå - men sliten er jeg i hvert fall. Det er godt med hviledag i dag.

Nei, nå er visst snart arbeidsdagen over og jeg må stenge og pakke sammen. Snart er det kino med I., og så er det hjem og plotte historier eller lese. For en herlig dag!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.