Forandring fryder...

fredag 21. januar 2011

...og denne gangen er det ikke bloggen, men meg selv jeg snakker om. Etter ett og et halvt år som blondine har jeg herved blitt rødhåret. Jeg følte meg litt som om jeg hadde mistet en bøtte med rødmaling over hodet mitt etter at jeg farget det i går kveld. Det er ikke så utrolig stort utvalg av rødfarger i butikkene nå, så la meg si det slik... det kan ikke bli rødere. Jeg har angret bittelitt, spesielt rett etter at jeg farget det, men har nå konkludert med at jeg liker det. Dere kan selv se hvor rødt det er i profilbildet til høyre...

Ellers er det ikke mye nytt. Jeg har ikke vært flink å skrive oppgave i det siste, men jeg har derimot vært ganske flink til å trene. I går jogget jeg i over en time - først rundt Tveitavannet og så nesten ned til Brann stadion og opp igjen. Gjett hvem som var sliten da... Men samvittigheten var veldig god. Nå skal jeg bare se ferdig enda en So You Think You Can Dance-episode på nettet, og så skal jeg legge meg. Jeg får besøk i morgen, og leiligheten er BOMBET. Alt er skittent på kjøkkenet, skittentøy ligger overalt og... ja. En vesentlig innsats må til i morgen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.