Hverdagen kaller

lørdag 8. januar 2011

Tenkte at jeg skulle ta og laste opp et bilde av puslespillet jeg holdt på med i julen. Det er nesten så blått som det ser ut her, så ja, det var vanskelig. Men jeg må si mamma begynner å bli flink til å kjøpe puslespill til meg. Bildet er forøvrig ganske dårlig; taklyset i rommet er rett over puslespillet, så det er refleksjon i puslespillet uansett, i tillegg til at det er så dårlig lys at jeg måtte bruke blitz. Men men.






Ellers fikk jeg pakke fra den andre siden av verden i går. Jeg fikk Eolian-T-skjorten min, som jeg bestilte før jul fra Patrick Rothfuss sin nettbutikk for veldedighet. Patrick Rothfuss er en av mine yndlingsforfattere, og The Eolian er et vertshus i boken som er åsted for noen av nøkkelscenene i boken. Her er den:












Fin, eller? Jeg pleier vanligvis ikke å kjøpe slike så veldig ofte, men jeg falt helt for denne. Jeg bommet litt på størrelsen, siden L pleier å være rikelig til meg. Men de virker ganske små i størrelsen. Ellers har jeg utrolig lyst på denne, men jeg får vel kanskje begrense meg litt? Kanskje det skal være belønningen min når jeg kommer under 80 kilo. ;)

Ellers er jeg tilbake i Bergen igjen for semesteret. Det er deilig å være tilbake, bortsett fra at naboen i leiligheten over driver og tramper rundt som om han/hun prøver å gå gjennom gulvet. Jaja. En av gledene ved å bo i blokk...

Som dere kanskje skjønner har jeg også bestemt meg for å prøve å ha med litt bilder her på bloggen også. Jeg innså etter hvert at den har mye tekst og lite annet, og det kan fort bli litt kjedelig. I kveld har jeg kost meg med å ta bilder av bøkene jeg skal anmelde i morgen eller dagen etter. Det var gøy å endelig ta litt bilder igjen, kameraet mitt har samlet støv i en del måneder.

Nei, over og ut, nå skal jeg spise. Etterpå får jeg vel ta og rydde opp litt her, og bli ferdig med å pakke ut... Utrolig hvor lang tid det kan ta.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.