It's Monday! What Are You Reading?

mandag 26. september 2011

Da er det mandag, og jeg har plenty å oppdatere om! ...eller ikke. Jeg har faktisk ikke lest ferdig en eneste bok forrige uke, og forspranget mitt på Goodreads' leseutfordring krymper stadig. Ikke at bøkene jeg ikke leser nå ikke er bra, men plutselig ble det så mye å gjøre og så lite tid. Eller: Plutselig har jeg sluttet å utsette det som må gjøres. Dessuten er det under en måned til Nordic Feis of Irish Dancing, som jeg skal konkurrere i, og dansene mine sitter ikke. Ikke i humør til å lese, med andre ord. Heldigvis har jeg fått gjort en del annet.

Bøker jeg leste forrige uke:
(Leste ferdig eller bare leste?)
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before They Are Hanged (men ble ikke ferdig med noen av dem)

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Gjett da: Null og niks

Bøker jeg leser nå:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before they are hanged
(Begge var jeg forøvrig ganske lunken til da jeg begynte, men de fenger meg stadig mer.)

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before they are hanged (og jeg skal lese dem ferdig!)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.