En smakebit på søndag: Skin Game

søndag 18. januar 2015

En smakebit på Søndag er en ukentlig spalte hos Mari hos Flukten fra Virkeligheten, hvor man deler noe fra en bok man holder på med. Bli med da vel!

 Skin Game er den siste boken i serien Dresden Files av Jim Butcher - en av de få seriene hvor jeg kjøper eller forhåndsbestiller den neste boken så fort det er mulig. Jeg har ikke kommet så fryktelig langt i denne, men liker den så langt. For å i det hele tatt overleve (og for at de han er glad i skal overleve) er han nødt til å samarbeide med noen av sine verste fiender. Jeg forventer det blir både episk og underholdende.

Ukens smakebit er fra begynnelsen av boken, og sier veldig mye om både serien og hovedpersonen:

There was a ticking time bomb inside my head and the one person I trusted to go in and get it out hadn't shown up or spoken to me for more than a year.
That's a lot of time to start asking yourself questions. Who am I? What have I done with my life?
Who can I trust?

6 kommentarer:

Monika sa...

Omslaget får mig att tänka på 80-talet :) Tack för smakebiten!

Boklysten sa...

Tack för smakbiten!

Marianne Augusta sa...

Jeg digger Harry Blackstone Copperfield Dresden! Kos deg med Butcherboka :)

astridterese sa...

Jeg vet at jeg har hørt om disse bøkene og har på følelsen at de ligger på en ønskeliste et sted :-) Ønsker deg en fin søndagskveld!

Lotten sa...

Tack för smakbiten. Omslaget gör en nostalgisk, det är lite Vilda Västern över det.

Marika sa...

De här böckerna känner jag inte till. Ser spännande ut. Tack för smakbiten!

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.