Litt av hvert

søndag 22. august 2010

Jeg følte liksom jeg måtte skrive et innlegg nå, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive om. Jeg har mye å tenke på, men vil egentlig ikke skrive om dem i detalj. Da setter jeg bare fokus på dem, og det er ikke særlig lurt. Jeg trenger all fokus og styrke og konstruktiv tankegang jeg overhodet klarer å samle i løpet av den neste måneden.

I tillegg til å jobbe maks med oppgaven må jeg jobbe fire-fem dager i uken, siden jeg sannsynligvis ikke vet om jeg får studielån før i slutten av måneden. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å distrahere meg selv fra negative og nedbrytende tanker, prestasjonsangst og tanker om at det er for mye eller at jeg ikke orker. Det har jeg prøvd, nå nylig i denne uken, og det går ikke bra.

Så nå skal jeg trene mye, danse mye, spille mye, og ikke minst skrive mye, og øve meg på å GJØRE og ikke bare tenke at jeg skal. Månedens utfordring!

Over og ut. For nå.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.