1000 + bilder

lørdag 9. oktober 2010

Jeg hadde egentlig tenkt å feire litt at jeg har nådd 1000 sidevisninger i følge Stat Counteren som jeg har i menyen til venstre, men så oppdaget jeg at det var veldig forskjellig fra Bloggers egen statistikk... Jeg tror ikke counteren er særlig nøyaktig, spesielt siden den teller med mine egne besøk, men likevel. Det er da likevel en milepæl. Jeg synes alltid det er så fascinerende å se på nettside-statistikk - hvor folk kommer fra og så videre.

Men! Over til det egentlige temaet for innlegget.

Noe av det jeg bruker mest tid på er å surfe på nettet, for eksempel via StumbleUpon (anbefales!). Jeg bruker også uforholdsmessig mye tid på deviantART, mitt "hjem" på nettet. De siste månedene har jeg ikke lastet opp så mye, men bruker desto mer tid på å se på andres bilder, kommentere på bilder og lete etter nye. Det er fantastisk mye bra der, hvis man leter lenge nok. Problemet er bare at det er enda mer dårlig, rett og slett fordi det er så vanvittig MYE, at det kan være vanskelig å finne perlene.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle dele noen av mine yndlingsbilder. Samtidig vil jeg jo gjerne at folk skal se det jeg har laget også, så jeg inkluderer noe av det jeg har laget først. Først vil jeg bare minne om at copyright på bildene under tilhører de som har laget dem. Vennligst ikke bruk dem til egne formål (selv ikke ikoner/avatarer). Klikker dere på bildene kommer dere til originalen (ofte litt større) på deviantART.

Først noen av mine:

Today Is Purple by *Ciuva on deviantART


Moonlight by *Ciuva on deviantART


Fire Soul revamped by *Ciuva on deviantART

Jeg har flere som jeg gjerne skulle dele, men det får jeg ta i et annet innlegg, ettersom de ikke er tilrettelagt for deling ennå.

Katter er søte, og egner seg godt i bilder. Bøker er... noe av det mest fantastiske som noensinne har eksistert. Hva er vel bedre enn begge deler i ett og samme bilde?

in the library by ~moussee on deviantART

Thienbao er helt fantastisk dyktig, og fargebruken hans er noe utenom det vanlige. Han har vært i ImagineFX mange ganger og fortsetter stadig å imponere.

Enoki by `thienbao on deviantART

Artsangel, som har laget bildet under, er også forfatter og tegner for en av de beste tegneseriene ("tegneserie" dekker det ikke helt, det er mer "graphic novel") jeg noensinne har lest på nett, Phoenix Requiem. Jeg har ikke linken i hodet, men har linket til den i et tidligere innlegg.


Summon by =artsangel on deviantART

Phoenixlu:

Just have this by *phoenixlu on deviantART


froz by *phoenixlu on deviantART

Chris Ortega:

Queen of Shame by *dark-spider on deviantART

Charlie Bowater:

Howl by =charlie140588 on deviantART

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.