22.10

fredag 22. oktober 2010

Da var det tid for enda en intetsigende oppdatering, i mangel av noe mer interessant å skrive om. Jeg skal begynne å skrive om litt mer interessante ting snart, jeg lover!

Jeg sitter for øyeblikket på kontoret på jobb og skal liksom skrive oppgave. Litt av en måte å tilbringe fredagskvelden på... Men det er bedre å få jobbet ordentlig i dag og kunne ta fri med god samvittighet i morgen (fri fra både oppgave OG jobb, halleluja) enn å bare få gjort litt, sitte hjemme og ha dårlig samvittighet, for så å sove dårlig i natt.

For øyeblikket går det ganske trått. Det går mest i Facebook, nettaviser og sjekking av mail og blogger, iblandet noen pauser for å røre litt på meg. Jeg har riktignok skrevet en og en halv side i dag, men nå har jeg faktisk vært her i to og en halv time... Jaja. Det løsner vel snart. Jeg har kjøpt både mat og drikke, så jeg kan sitte her en stund!

Ellers begynner jeg å bli litt småpanisk - NaNoWriMo nærmer seg, jeg har to plot jeg helst vil ha i orden innen det begynner, og ingen av dem er i nærheten av å ha en ordentlig konflikt engang. OK, begge har en vag idé om noe som kanskje kan bli en konflikt, men det bør jo helst være LITT spennende. I år har jeg lyst til å skrive noe som faktisk blir leselig. Meeeen det er bedre å skrive noe uleselig enn ingenting i det hele tatt. Synes jeg, da. Da har jeg i hvert fall prøvd!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.