Skriving og sånn

lørdag 20. november 2010

Nå var det plutselig en stund siden sist jeg har skrevet her, sånn i mitt perspektiv i hvert fall. Det er uvant å skrive på norsk nå. Min NaNoWriMo-roman nummer to er på engelsk i tillegg til at jeg skriver mest på den andre bloggen min for tiden.

Det er ikke så mye nytt som skjer. Det går stort sett i skriving (kommer til å passere 70000 i dag, tror jeg) og jobbing og litt sosialisering. Jeg har vært mye på jobb i forrige uke, men dette er den første av fire fridager i strekk. Det blir deilig. I forgårs var det skrivetreff med bergenske WriMoer, noe som var utrolig gøy, og i går så jeg den siste Harry Potter-filmen med L. I dag kommer Å. på besøk, og på mandag skal jeg og L. lese sammen.

Nei, jeg får komme meg tilbake til skrivingen. Jeg har fortsatt 3600 ord igjen å skrive i dag, pluss at jeg må rekke å rydde. Men det er ikke så lett å få gjort så mye når Return of the King er i DVD-spilleren... :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.