Nesten ferdig

lørdag 27. november 2010

Da var det faktisk en stund siden sist jeg skrev her. Det har ikke skjedd så mye å skrive om heller. Jeg har selvfølgelig skrevet ganske mye - jeg mangler bare 4333 ord på å nå målet mitt med 100000 ord. Jeg ender nok opp med en del mer enn det likevel, siden jeg bare er halvveis i historien... Men jeg har en følelse av at jeg kommer til å hoppe over en del. Jaja. Det er da fortsatt bare et førsteutkast.

Ellers har jeg blitt ferdig med å rette det som kan rettes i oppgaven. Jeg må skrive det meste av kapittel 4 på nytt, pluss at jeg må skrive kapittel 5 og 6, men aller først må jeg se gjennom alle verbene mine med eksempler først og gruppere dem på nytt, og så se på alle de som jeg i utgangspunktet utelukket. Det blir en del å gjøre, men jeg blir vel ferdig en gang. I tillegg tror jeg at jeg holder på å bli syk, men forhåpentligvis går det raskt over. Jeg tar det med ro i dag, i hvert fall.

Men: Kjære nabo. Er dere nødt til å pusse opp til alle døgnets tider? Vanligvis blir lyden druknet ut fra mine ører ved at jeg hører på musikk med høretelefoner, men hodet mitt orker ikke det i dag. Det er LØRDAG. Kan dere ikke være så snill å ta en liten pause med hamring og banking og drilling, for en gangs skyld?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.