It's Monday! What Are You Reading?

mandag 29. august 2011

Da er det mandag igjen!

Bøker jeg leste forrige uke:
Khaled Hosseini: A Thousand Splendid Suns
Chris Wooding: Black Lung Captain

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Chris Wooding: Black Lung Captain

Bøker jeg leser nå:
Nettopp ferdig med Gail Z. Martins The Summoner, noe som kan summeres i ett ord: meh.

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Patrick Rothfuss: The Wise Man's Fear
H. P. Lovecraft: The Whisperer in the Darkness
Robin Hobb: The Dragon Keeper

Det ble ikke så mye lesetid i forrige uke, mest fordi The Summoner var så dårlig, men også fordi jeg har hatt det beintravelt i det siste. Da er liksom ikke lesing øverst på listen. Håper dette blir en bedre leseuke sånn sett...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.