Et litt morsomt sammentreff

lørdag 24. april 2010

Det er sikkert bare jeg som synes dette er litt morsomt, men jeg må fortelle likevel. Jeg sitter her og lager treningsplan - jeg holder på med et treningsopplegg som fulgte med et DVD-sett jeg kjøpte, men i og med at jeg har dansing to dager i uken må det jo tilpasses litt.

Jeg har laget treningsplan med dato og treningsform, og oppdaget at jeg er ferdig med treningsopplegget på akkurat samme dagen som jeg skal levere oppgaven, tirsdag 18. (Man skulle tro at etter den forklaringen skulle det komme noe enda større og enda morsommere, men det er jo meg vi snakker om her...)

I hvert fall kommer jeg til å ha tid til å finne ut hva jeg skal trene videre da, selv om jeg tror jeg bare kommer til å repetere de siste to ukene av det opplegget jeg holder på med nå, iblandet noen av de andre treningsdvd-ene jeg har.

Jeg har visst ikke så mye mer å skrive i dag. Nå skal jeg ta meg en lang dusj, og så er det oppgaveskriving... I heeeele dag.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.