Nettside

torsdag 3. juni 2010

Da er jeg i gang igjen. Jeg tror faktisk ikke jeg trives uten altfor mye å gjøre på og ting som henger over hodet på meg. Det er i hvert fall den eneste forklaringen jeg finner på at jeg for hver ting som blir ferdig, begynner med to til. Eller så har jeg overhodet ikke noe begrep om egne begrensninger. Det er også en mulighet.

I tillegg til masteroppgaven, jobb, japanskkurs, treningsopplegget jeg holder på med nå, tegning og en overraskelse jeg holder på med til Å., har jeg begynt å tenke på å lage nettside igjen. Jeg har egentlig to nettsider, men begge er tomme med unntak av en forside. Jeg har heldigvis klart å holde meg unna det siste året, siden jeg har skullet skrive oppgave, men nå klør det i fingrene igjen. Jeg bør jo egentlig skrive oppgave nå også, men bare jeg klarer å sette av tid hver dag til oppgaven bør det jo gå fint å gjøre andre ting også.

Jeg får se hva det blir til. Det er jo ørten ting som må sorteres og planlegges før jeg i det hele tatt kan begynne å kode dem, selv om jeg har ganske bra oversikt over hva jeg skal ha med på den ene i hvert fall. Skal man ha med både bilder, foto, historier og ørten linker blir det en del å se gjennom og sortere... Det eneste jeg vet er at jeg skal være mer kresen med hva jeg har med og ikke enn jeg var sist. Dessuten skal jeg ta meg god tid med å finne ut hvordan jeg vil den skal se ut før jeg gjør alt arbeidet med design og koding og alt det der, så jeg ikke risikerer å finne ut at den egentlig ser ganske dårlig ut akkurat når jeg er ferdig.

Ellers går ting ganske bra for tiden. Jeg hadde tidenes mest travle dag på jobb i går, hvor jeg ble skjelt ut etter noter for noe jeg ikke hadde gjort, hadde en fyr på telefonen som trodde det å være spydig kunne hjelpe ham til å få det som han ville, jeg hadde ørten store ting å gjøre i tillegg til selve hotellarbeidet, og jeg rakk ikke å spise i det hele tatt. Så var det rett på japanskkurs, og da jeg kom hjem var jeg faktisk så flink at jeg trente. Jeg merker at treningen begynner å virke når det gjelder energinivået og humøret mitt. I dag har jeg hatt fri, men har sovet aaltfor lenge. Det hadde vært greit om jeg ble uthvilt, men jeg hadde så travle drømmer at det ble helt motsatt. Jeg tror jeg tok igjen for alle de jeg hadde lyst til å kjefte på da jeg var på jobb i går! :P

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.