Skrive, skrive, skrive

søndag 7. mars 2010

Nå bryter jeg visst min egen regel om bare ett innlegg om dagen igjen, men det får så være.

Jeg har akkurat gjort meg ferdig med å skrive om magisystemet i verdenen fortellingene mine er satt i. Det ble over 3700 ord. Over 6 tettskrevne sider. Jeg klarer visst ikke å fatte meg i korthet. Det som er det greie er at jeg også kan telle dette med i WriYe, så plutselig har jeg begynt å ta igjen det tapte.

Nå skal jeg bare skrive et lite sammendrag så jeg finner frem i hele greia, og så er det pause med den type skriving til neste helg... Nesten så jeg gleder meg til helgen kommer, men jeg må jo få gjort skolearbeid også.

Det er bare fem dager med skolearbeid, og så kan jeg planlegge videre. Neste helg er det klima og geografi som står på dagsordenen, og kanskje litt biologi. Worldbuilding er gøy!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.