Jeg tar det tilbake!

onsdag 28. juli 2010

Jeg skal aldri, aldri, aldri mer uttale meg om en bok før jeg har lest minst 50 sider av den. (Jeg er på side 53 nå, så nå er det trygt... tror jeg) Jeg snakker selvfølgelig om boken jeg skrev om for to blogginnlegg siden, Blood of Elves av Andrzej Sapkowski. Det var et mildt sagt negativt innlegg, fullt av ting som jeg mente gjorde boken håpløs.

Jeg tok feil.

Det tar akkurat litt mer enn 7 sider å venne seg til skrivestilen hans, som er forholdsvis... ordrik. Veldig beskrivende. Jeg er fortsatt ikke helt begeistret for begynnelsen, men resten? Åjo. Jeg satt og leste på bussen i går, og holdt på å glemme å gå av på riktig busstopp. Det forholdsvis uforståelige ved begynnelsen ble mye mer forståelig da jeg leste bakpå boken, og en del av det merkelige ble forklart etter hvert.

Jeg skal ikke skrive mer nå, ikke før jeg har lest den ferdig, men... ja. Jeg gleder meg til å komme hjem og fortsette å lese!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.