Nytt utseende blant annet

tirsdag 11. januar 2011

Da har bloggen fått et nytt utseende, og ting i sidemenyen blir ikke lenger skvist eller kuttet av. Når det ikke engang er plass til en enkel liten progress bar eller to er det for lite plass. Jeg er ikke sikker på om jeg liker den nye bakgrunnen ennå, men det er i det minste bøker i den, så da får det være greit. Jeg hadde likt den bedre om det var gamle bøker, sånne med læromslag med gullskrift. Meeeen denne får være grei. Jeg savner den forrige malen litt, men har den for liten plass så har den for liten plass.

Ellers er det nå faktisk over et år siden jeg startet denne bloggen - det første innlegget er datert 3. januar 2010. Hvor ble det av de tankefulle, reflekterende og glupe innleggene jeg ville skrive? Hvor ble det av anmeldelsene, anbefalingene og alt det der som jeg ville skrive? Neeeida, her skriver jeg bare om meg og mitt og alle småting som skjer... Jaja. Nytt år, nye muligheter. Jeg har lest mange bøker i julen, så jeg har da noen å skrive om. Jeg har vurdert å rett og slett ta en dag og skrive alle de innleggene jeg vet jeg har lyst til å skrive, og så bare poste dem med jevne mellomrom. Kanskje det funker? Hva vil dere forresten lese om?

Nei, jeg får ta og jobbe litt nå, det er mye som skal gjøres i dag. Så skal det jobbes med oppgave etter jobb, og så skal jeg bare glede meg til treningsklærne jeg bestilte kommer i morgen. Hadde det bare blitt joggevær snart!

ETA: Har blitt med i Goodreads sin 2011 Reading Challenge. I 2011 skal jeg derfor lese 100 bøker - jeg er fremdeles ikke sikker på om det blir mye eller lite, og om jeg bare skal regne nye bøker. Noen andre som er med på det?

2 kommentarer:

labben sa...

Jeg har ikke vært borti Goodreads sin Reading Challenge, men jeg er likevel med på den i og med at jeg har som mål å lese 100 bøker i år. Det hadde jeg i fjor også - da klarte jeg det ikke. Jeg kom til 92, noe jeg egentlig er ganske fornøyd med, selv om det hadde vært gøy å nå målet om 100.

Unknown sa...

Jeg har grådig lett for å tenke at 100 bøker er nesten ingenting, spesielt når jeg ser flere brukere på Goodreads som har som mål å lese 4-500 bøker, men det er jo faktisk ganske mye, og jeg har jo egentlig ikke tid til å lese så kjempemye dette semesteret. Men så er det jo gøy å sette seg mål man ikke er sikker på at man klarer, da. Vi får se. Det er uansett en gyllen anledning til å teste ut bøker og sjangre man ellers ikke ville ha lest....

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.