Skrivingen er i gang!

mandag 11. januar 2010

Jeg begynner å lure på immunforsvaret mitt noen ganger. Nå er jeg syk igjen, først med feber og slapphet og så med vondt i halsen. Men, for å være litt positiv, så er det enkelte fordeler med å være hjemme og være syk. Ikke orker jeg å dra noe sted, og ikke får jeg gjort noe særlig fornuftig hjemme - men skrive kan jeg. Greit nok at det jeg skriver ikke nødvendigvis blir så bra, men det skal jo redigeres uansett.

I går, eller egentlig i natt, begynte jeg endelig med å skrive den ene av fortellingene jeg skriver til WriYe. Jeg skrev 3515 ord i går, som er det antall ord jeg tenkte å skrive hver dag for å skape en liten buffer. Nå blir det for å ta igjen litt i stedet for - i og med at jeg ikke har skrevet noe før nå, er jeg 26625 ord på etterskudd. Det vil si, det var det jeg var i går, i dag har jeg 2745 ord mer å skrive.

Men det skal gå fint. Etter NaNoWriMo går skrivingen fort. Jeg oppdaget at jeg skriver vel så fort når jeg ikke har planlagt noe; det var litt overraskende. Men også ganske fint, siden jeg ikke er så flink til å planlegge.

Jaja. Nå sitter jeg visst her og bare skriver for å skrive, uten at jeg egentlig har noe mer å skrive om. Jeg venter på at maten min skal bli ferdig så jeg kan spise, men nå tror jeg at jeg heller skal skrive på fortellingen min.

Snakkes!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.