Ajajaj så trøtt!

lørdag 23. januar 2010

Jeg hadde tenkt å skrive et virkelig bra innlegg denne gangen, men det får visst vente. Jeg har sovet utrolig dårlig i natt, sovnet ikke før i tre-tiden og våknet klokka seks. Da var jeg så sulten at jeg hadde vondt i magen (blir av og til sånn når jeg har spist mye kvelden før, av en eller annen grunn) og måtte bare stå opp og spise frokost. Det vil si, det ble frokost på sengen.

Nå er jeg på jobb og fungerer faktisk. Jeg er visst ganske god på å ignorere at jeg er trøtt, det verste er når jeg bare akkurat såvidt ikke har fått nok søvn, da er jeg så søvnig. Nå føles det bare som om jeg har bomull i hodet, men er ellers på topp. Faktisk! Nå venter jeg bare på at de få gjestene som skal komme i dag skal sjekke inn, og at klokken skal bli halv fem. Jeg skal på kino med Å. i dag; det blir deilig med et underholdende avbrekk fra oppgaveskriving og lignende. Jeg har faktisk vært ganske flink med oppgaveskrivingen i det siste.

I tillegg skal jeg kjøpe smågodt med goood samvittighet; jeg har vært flink og trent hver dag i det siste (med varierende intensitet så jeg ikke sliter meg ut) og føler meg egentlig ganske bra. Jeg fant et treningsprogram på youtube som er så utrolig gøy og inspirerende at jeg faktisk trente i dag tidlig. Fra syv til kvart på åtte. Er dette samme person som knapt har kommet seg ut av stolen tidligere? Det er skikkelig hardtrening, i går kjørte jeg meg selv så hardt at jeg måtte stoppe et øyeblikk for ikke å kaste opp, men jeg gliste hele veien gjennom. Hva skjer?!?

Det deilige er at jeg allerede merker at jeg har mer muskler og bedre kondis. Jeg merker også at det er kjempetungt å skrive på laptop når armene er helt utslitte. Treningsprogrammet er det eneste jeg har prøvd som faktisk trener armene ordentlig.

Nei, nå skal jeg gjøre en siste innspurt på jobb, og vente på at Å. kommer. I morgen blir det dansing, dansing og atter dansing.

Ha en fin dag/kveld!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.