Ganske fornøyd

fredag 8. januar 2010

Jeg var innom Norli og Ark Beyer etter jobb i dag. Jeg mistet først en buss hjem, derfor gikk jeg på Norli, noe som gjorde at jeg mistet enda en buss. Så var det litt lenge til bussen som gikk etter det, så da gikk jeg på Ark Beyer, noe som gjorde at jeg mistet neste buss, og... ja. Dere skjønner.

Jeg feiret det faktum at jeg vet at jeg får studielån på mandag (første virkedag, alle formaliteter og rapporteringer er unnagjort) ved å kjøpe nye penner, ny perm, skilleark og notisbok, kun til fordel for WriYe. Ja, jeg ser at jeg er litt merkelig som synes at dette er en måte å feire på. Faktisk synes jeg selv at det var en ganske bra måte å feire på; jeg trengte nye penner (yndlingspennene mine, de er ikke av de billigste) og jeg elsker å sortere ting. Arkene hvor jeg har notert plot og bakgrunnsinfo til fortellingene mine er i et eneste kaos, så jeg har gledet meg til å sortere dem.

Det var egentlig bare det jeg ville skrive om. Et lite innblikk i hvorfor jeg selv synes jeg er litt eksentrisk (ikke at jeg vil være annerledes)... :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.