Økonomiske bekymringer

fredag 26. februar 2010

Jeg er visst godt inne i en bekymringsperiode for tiden, men forhåpentligvis kommer jeg ut av den snart. Det blir nok bedre når jeg faktisk blir frisk, det er ikke lett å se lyst på livet når man går rundt og er syk. Jeg glemte til og med at sjefen skulle reise bort i dag (hadde fått det for meg at det var i morgen), og dermed at jeg er telefon- og mailansvarlig, så når jeg endelig krøp ut av sengen oppdaget jeg x antall ubesvarte anrop og enda flere mailer i innboksen min.

Jeg skulle virkelig ønske at jeg klarte å overbevise sjefen om at hun faktisk er pliktig til å sørge for at vi får lønnen inn på konto på lønningsdag, selv om hun er bortreist. Vi har lønningsdag den femte, og hun kommer ikke tilbake fra Dubai før den sjuende. Repetisjon av dagene etter nyttår, med andre ord. Jeg håper jeg klarer å bruke lite nok penger til å få det til å gå opp...

På den andre siden kommer det til å bli fint for bankkontoen min når lønningen for denne måneden endelig kommer. Sjefen er som sagt bortreist, og da er det jeg som må ta meg av forskjellige ting som går galt. Dette inkluderer å videresende mail og ta telefoner også når jeg ikke er på jobb sånn offisielt. Sist sjefen var bortreist, for litt over en uke siden, måtte jeg dra til sentrum midt på natten for å ordne opp i noe. Det kommer til å merkes på lønnen... Og i dag har jeg brukt 40 minutter på å besvare mail og løse opp i alt som har gått galt i dag (stakkars J. som satt i resepsjonen i dag og har blitt skjelt ut av flere kunder i dag for ting hun ikke kan noe for). I tillegg til overtid sist jeg var på jobb. Det kan bli spennende å se hvor mye mer som hoper seg opp! Det merkes nok sikkert på lønnen for neste måned også.

Ellers har jeg ikke noe mer å skrive om, men neste gang skal jeg skrive om noe som faktisk er interessant! Det er planen, i hvert fall, så får vi se om den blir noe av. :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.