Nerver i helspenn

fredag 19. februar 2010

Da er det et faktum. Nå er det ikke engang to dager igjen til show; om nøyaktig to dager har vi faktisk vært ferdig i noen timer. Det er vel en underdrivelse å si at jeg er nervøs, selv om jeg stort sett klarer å la være å tenke på det.

Jeg hadde egentlig skrevet både det ene og det andre om hvor nervøs jeg er og lignende, men å faktisk skrive det i bloggen gjør det hele litt mer... seriøst. Jeg har lyst til å fortsette å late som om jeg ikke er nervøs en stund til, så sant jeg klarer. Å huske steg, alvoret av at det er et helt show, det faktum at det for første gang sitter folk jeg kjenner i salen og ser på, alt som kan gå galt - det får jeg bekymre meg om på søndag. Det som slo meg da jeg leste gjennom det jeg hadde skrevet var at det så ut som om jeg egentlig ikke hadde lyst til å være med på forestillingen i det hele tatt, men det stemmer jo ikke i det hele tatt. Klart, det hadde langt fra vært noen ulempe å kunne stegene og koreografien bedre (selv om jeg egentlig kan det), men jeg gleder meg vanvittig også. Jeg gleder meg til å stå på scenen og danse, og ikke minst følelsen man har når alt er over og man kan tenke tilbake på det man har gjort. Søndags kveld blir deilig!

For dere som ikke vet helt hva jeg snakker om og som er i Bergen, så skal dansegruppen min, Irish Dance Company, ha jubileumsforestilling i Grieghallen søndag kl. 18. Har du litt tid til overs (varer i litt over en time) og har lyst til å se oss, så er det fortsatt noen billetter igjen på Billettservice. Men det gjelder å være rask ;) Søk på Irish Dance Company eller Ten Years of Irish, så finner du oss.

---

Over til noe helt annet: Jeg gleder meg så sykt til "How to train your dragon" kommer på kino. Noen andre som har tenkt å se den? Du kan finne traileren på youtube her - den anbefales å se! Jeg visste faktisk ikke om den engang før jeg så et blogginnlegg om den. Visstnok blir det sendt spesiallagde filmsnutter i forbindelse med OL-sendingene i USA. Jeg har sett noen av dem, og de er utrolig komiske. Se traileren og gjør deg opp din egen mening, men jeg skal i hvert fall vente i spenning til den kommer.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.