Grensen er snart nådd

torsdag 25. februar 2010

Jeg hadde egentlig skrevet et langt innlegg om hva jeg er lei av med jobben min, men det var egentlig ikke vits i. Men jeg er lei. Veldig lei. Hadde det vært noen gode jobber utlyst hadde jeg nok sluttet med det samme - jeg sitter her med vondt i magen på grunn av noe jeg ikke fikk gjort (jeg er syk i dag, men skulle egentlig ha vært på et kurs det ikke er sikkert jeg trenger engang). Det er mange ting jeg skulle ønske var annerledes...

For eksempel, hvordan skal det egentlig gå opp å ha ansvar for en del av tingene jeg har ansvar for når jeg bare jobber to dager i uken? Hvordan skal det gå opp? Det nytter ikke når det fort går en uke mellom hver gang jeg er på jobb.

Selve resepsjonen er en annen ting. Den er så iskald at det ikke nytter å få gjort noe før et par timer uti vakten. Det er først levelig temperatur der en eller to timer før stengetid, og det er ofte jeg rett og slett ikke har klart å jobbe.

Jeg liker tanken på å ha ansvar, men jobben krever mer og mer, og med oppgaveskriving og det hele er jeg ikke sikker på om jeg orker det. Jeg har overhodet ikke noe lyst til å gå på jobb lenger, jeg vil ikke HA mer ansvar, men sånn som det er nå med sjefen min ser det ut til at det ikke er noe alternativ (unntatt at hun blir enda mer overarbeidet og overhodet ikke klarer mer selv, slik at HELE hotellet blir dumpet i fanget mitt - noe som ut fra det sjefen har snakket med meg om faktisk er et mulig alternativ). Jeg skulle ønske jeg var ferdig med oppgaven så jeg kunne slutte, og heller se meg om etter en annen jobb - men jeg vet ikke om jeg orker å venne meg til en ny jobb midt i oppgaveskrivingen. Litt problematisk når jeg ikke vet om jeg orker å beholde den jeg har heller.

Ikke vet jeg. Alt er så vanskelig for tiden, å være syk samtidig som man i utgangspunktet har en veldig, veldig dårlig dag er... ingen god kombinasjon.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.