It's Monday! What Are You Reading?

mandag 3. oktober 2011

Jeg skulle så veldig gjerne ha kunnet komme med litt ny info her, men nei. Holder på med de samme to bøkene. Er ikke særlig mye nærmere å bli ferdig med noen av dem, selv om Before They Are Hanged har overrasket meg både i den ene og den andre retningen og derfor endelig er litt gøy å lese. Det blir generelt sett veldig lite lesetid med tre jobber, dansing, en artikkel som må skrives, trening, skrivemøter, forberedelser til konferanse og så videre.

Bøker jeg leste forrige uke:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before They Are Hanged

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Fortsatt ingen - må skjerpe meg og skrive noen anmeldelser snart.

Bøker jeg leser nå:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before They Are Hanged

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before they are hanged

Det ble ikke noe av forsettet om å lese bøkene ferdig sist uke, men jeg har fri i helgen og SKAL klare det denne gangen. 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.