It's Monday! What are you reading?

mandag 24. oktober 2011

Lesingen går liksom litt mer unna denne uken. Hvorvidt det er på grunn av nye bøker i posten eller bare generell leselyst vet jeg ikke, men jeg klager ikke!

Bøker jeg leste forrige uke:
Adrian Tchaikovsky: Dragonfly Falling (enda bedre enn førsteboka, og definitivt veldig, veldig bra)
George Mann: The Osiris Ritual (enda en andrebok som er bedre enn førsteboka og definitivt veldig, veldig bra)

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Hugo Selznick: The Invention of Hugo Cabret
Douglas Hulick: Among Thieves


Bøker jeg leser nå:
Kristin Cashore: Graceling

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Jeg regner ikke med at det blir særlig tid til lesing, på grunn av jobb og dansekonkurranse og det ene med det andre, så jeg sier bare Graceling denne uken. Gjorde dessverre tabben å lese noen av de mindre positive omtalene av den på Goodreads og håper jeg klarer å legge dem fra meg når jeg  leser... Ingenting er så irriterende som å "lese med rødblyant."

2 kommentarer:

Spalven sa...

Hvordan fillern du får tid til dette skjønner jeg virkelig ikke... Jeg er imponert!

Unknown sa...

Ikke vet jeg. Det går nok en del på bekostning av et sosialt liv, tror jeg... For tiden i hvert fall. Jeg burde egentlig utsette all lesing til desember når jeg faktisk har tid til det, men når det kommer nye bøker i postkassen er ikke det så lett ;)

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.