It's Monday! What are you reading?

mandag 10. oktober 2011

Endelig har den ufrivillige lesepausen min gitt seg, og jeg er i gang igjen! Jeg føler jeg er litt ensidig når det gjelder sjanger for tiden, men fantasy er jo så gøy... ;)

Bøker jeg leste forrige uke:
Peter V. Brett: The Desert Spear
Joe Abercrombie: Before They Are Hanged (ferdiglest denne gangen!)
Mark Charan Newton: Nights of Villjamur (ukens skuffelse)
George Mann: The Affinity Bridge (ukens positive overraskelse)

Bøker jeg anmeldte forrige uke:
Fortsatt ingen - må skjerpe meg og skrive noen anmeldelser snart.

Bøker jeg leser nå:
Robin Hobb: The Dragon Keeper

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:
Robin Hobb: The Dragon Keeper
Patrick Rothfuss: The Wise Man's Fear
H.P. Lovecraft: Whisperer in the Darkness (med forbehold om at jeg husker tittelen feil)

Jeg lurer på hvor mange uker til sammen jeg har skrevet opp The Wise Man's Fear på listen. Tatt i betraktning hvor lenge jeg har gledet meg til å lese den er det litt merkelig, men på den andre siden er jo boken en koloss. Jeg er langt fra sikker på at jeg får lest den denne uken heller, for å si det sånn.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog contents © Bokorm med skrivekløe 2010. Blogger Theme by Nymphont.